هدفون پرچم‌دار XM5 سونی با ظاهری متفاوت از مدل‌های قبلی و کیفیت صدای فوق‌العاده، بهترین عملکرد ANC و میکروفون در بین رقیبان، گزینه‌ی هیجان‌انگیزی برای دوستداران موسیقی است. با بررسی XM5 همراه زومیت باشید

این‌روزها، حجم زیادی از هیجان معرفی محصولات الکترونیک معمولاً به بازار موبایل و لپ‌تاپ اختصاص دارد و کمتر پیش می‌آید کاربران نفس‌هایشان را برای عرضه‌ی هدفون جدید در سینه حبس کنند. اما این دقیقاً اتفاقی بود که برای هدفون WH-1000XM5 سونی افتاد که آخر اردیبهشت امسال روانه‌ی بازار شد و چشم مشتاق تمام عاشقان موسیقی را به خود جلب کرد.

سونی که از دهه‌ی ۶۰ میلادی در حال ساخت هدفون‌ است، علاقه‌ی ویژه‌ای به سری پرچم‌دار 1000X دارد و از زمان معرفی نسل اول این هدفون‌ها در سال ۲۰۱۶، هر نسل را با بهبود عملکرد و تغییرات بسیار جزیی در طراحی عرضه کرده است؛ اما امسال، ژاپنی‌ها درمورد نسل پنجم این هدفون‌های بسیار محبوب و لوکس، تصمیم بسیار جسورانه‌ای گرفتند و ظاهر آن را دستخوش تغییرات چشمگیری کردند. علاوه‌براین، این شرکت خوش‌سابقه در بازار هدفون مدعی شد که از پیشرفته‌ترین فناوری حذف نویز فعال در XM5 استفاده کرده است.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *